Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών

Εναλλακτική επίλυση διαφορών (ADR) για τους πολίτες της ΕΕ

Ως καταναλωτής, έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με την τοπική αρχή ADR σε σχέση με μια διαφωνία που δεν μπορέσατε να κανονίσετε απευθείας μαζί μας.

Τι είναι ADR?

Η ADR είναι μια εξωδικαστική διαδικασία επίλυσης διαφορών που αφορά συμβατικές ενοχές που απορρέουν από συμβάσεις πωλήσεων ή συμβάσεις υπηρεσιών μεταξύ εμπόρου εγκατεστημένων στην ΕΕ και καταναλωτή που κατοικεί στην ΕΕ. Ο φορέας επίλυσης διαφορών προτείνει ή επιβάλλει απόφαση ή συγκεντρώνει τα μέρη προκειμένου να διευκολυνθεί η αμοιβαία συμφωνηθείσα λύση.

Ο φορέας ADR είναι ένα ουδέτερο μέρος (π.χ. ένας διαμεσολαβητής, μεσολαβητής, διαιτητής ή Συμβούλιο παραπόνων), το οποίο θα χρησιμοποιήσουμε για την επίλυση μιας διαφοράς σε περίπτωση που ο καταναλωτής αποφασίσει να αναζητήσει εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς. Η διαδικασία ADR είναι φθηνή, εύκολη και γρήγορη και, ως εκ τούτου, επωφελής τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους εμπόρους, πράγμα που μπορεί να αποφύγει τα δικαστικά έξοδα και τις μακρές δικαστικές διαδικασίες.

Πώς μπορώ να υποβάλω καταγγελία στο πλαίσιο της διαδικασίας ADR;

Εάν θέλετε να υποβάλετε καταγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εθνική αρχή ADR στον σύνδεσμο Αυτή η λίστα. Η αρχή της ADR θα είναι επίσης σε θέση να απαντήσει σε οποιαδήποτε από τις ερωτήσεις σας που σχετίζονται με αυτήν τη διαδικασία.

Κάντε κλικ εδώ για την ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών.


Εγγραφή στο newsletter: